Tuesday, March 8, 2011

Ketua Pemuda Pas Melaka Tidak Menerima Hakikat Perubahan Minda Rakyat.

rtsp://v7.cache4.c.youtube.com/CjULENy73wIaLAkqp0ZXBC15XRMYJCAkFEIGbXYtcmltSARSB3Jlc3VsdHNg8dDr2aCCm7FNDA==/0/0/0/video.3gp
Apabila melihat semula blog ketua dewan pemuda pas negeri Melaka saudara Kamarudin Sidek yang bukan sahaja sahabat saya dari kecil, bahkan rakan sepermainan saya sewaktu mula mengenal dunia. Kenyataan prajudis beliau seperti beliau tidak kenal siapa saya dan keluarga saya sepertimana saya mengenali beliau dan keluarga beliau. Kenyataan Pemuda Jasin korup idea adalah tidak adil cuba lihat youtube yb goh leong san yang bercakap lebih adil terhadap YAB KM walaupun beliau bukanlah berpendidikan al azhar.
Anak muda ini, tiba-tiba menyentuh saya hanya kerana untuk mencari sokongan pengundi dari kalangan kakitangan kerajaan yang bersimpati dengan perjuangan mereka. Beliau mengatakan saya "membodek YAB Ketua Menteri Melaka".
Saya amat berharap saudara kamarudin sidek berpijaklah di bumi nyata. Katakanlah yang benar walaupun pahit, pasti anda akan di hormati dan janganlah ikut nik ajis yang berubah kenyataan mengikut suasana dan tempat, yang penting untuk mencari undi.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment